У Києві банкіри та освітяни обговорили професійну модель банкіра

14 червня в Інституті банківських технологій та бізнесу відбулося засідання круглого столу на тему: «Професійна модель банкіра в умовах сьогодення». Захід присвятили Дню банківського працівника.

 Метою круглого столу було обговорення сучасного стану та актуальних проблем підготовки фахівців для фінансово-кредитної сфери та банківського бізнесу в умовах сучасних викликів і загроз, розробка рекомендацій з вироблення професійної моделі та контенту підготовки майбутніх фахівців для роботи у сфері банківництва.

Студенти Інституту банківських технологій та бізнесу Мельник Олександр та Лотоцька Наталія проінформували присутніх про hard skills (навички технічного характеру), так і soft skills (навички лідерства, відповідальності, презентації, ораторства, емоційного інтелекту, самоменеджменту, ефективної комунікації, працювати у команді, вміння розвиватися, менеджерські навички та делегування, управління змінами, як вигравати у конфлікті) у професійній моделі банкіра.

Перший заступник Голови правління АКБ «Індустріалбанк» Віталій Романчукевич зазначив важливість soft skills у банкірів. «На сьогодні банкір повинен вміти спілкуватися з клієнтом та володіти аналітичним складом розуму», - вважає він.

Начальник Управління з розвитку бренду роботодавця ПАТ «ПУМБ» Світлана Тихоненко наголосила, що для роботи у банкінгу та цифровій компанії необхідно володіти наступними компетенціями, а саме:  цифрова сприйнятливість, інноваційність, ефективність, лідерство, емпатія на клієнта, енергія.

Координатор Проектного офісу НАБУ Глінський Дмитро приділив увагу знанням в суміжних галузях, а також розвитку доброчесності банкірів та вміння вирішувати комплексні задачі у банківському секторі.

Директор Департаменту персоналу ПАТ «Піреус Банк» Анна Радиш зазначила важливість самоосвіти для банківських працівників. «На сьогодні в умовах розвитку інформаційного суспільства необхідно навчиться вчитися, шукати нову інформацію і обробляти її», - зазначає вона.

«Діджіталізація в банківському секторі України з кожним роком набирає обертів. Випускники вищого навчального закладу повинні для роботи у банку володіти нестандартним мисленням, вмінням генерувати ідеї щодо спрощення, покращення існуючих процесів у цьому секторі», -  коментує начальник Управління департаменту електронної комерції та платіжних засобів АТ «Ощадбанку» Наталія Кошман.

Участь у круглому столі взяли участь представники Національного банку України, комерційних банків, а також науково-педагогічні працівники та студенти інституту